nedeľa 17. júla 2011

Oslava II.


Druhou vyznamnou udalostou pocas nasej tohtorocnej dovolenky na Slovensku bola oslava manzeloveho zivotneho jubilea. My sme uz vlastne oslavili narodeniny na Guernsey, ale oficialna oslava so sirsou rodinou a priatelmi sa konala az teraz. Bolo to dost narocne. Najprv promocie a o dva dni oslava narodenin. Esteze mam dve skvele sestry, ktore mi straaasne vela pomohli. Evka, Zuzka, dakujem vam velmi pekne. Mozno keby sme boli doma, tak by to bolo vsetko inak. Napriek tomu, ze sme menili termin oslav, prekladali miesto konania prinajmensom trikrat, neprisiel nam dohodnuty DJ, tak mozem konstatovat, ze vsetko dobre dopadlo. Myslim, ze kazdy sa bavil a zabava gradovala na plne obratky:).





Po uvodnych peripetiach s DJ , gratulaciach a prihovoroch sme dali pripitok,zaspievali zivioooo,  zjedli predjedlo, polievku a hlavne jedlo.. Kym sme tieto uvodne ceremonie absolvovali prijemnu zvukovu kulisu nam vytvoril skvely nahradny DJ. A tak mohla zacat zabava.


prestieranie bolo ladene do kiwi zelenej s kremovou,
bolo to svieze, zaroven elegantne
pripadala som si ako na svadbe-
uvodny tanec , ale uz staromanzelov:)


ocinko so svojou prvorodenou dcerou


s mladsou dcerou

zabava graduje:)

tanecnice z luk, z Lucnice... :). Aj jeden" lucniciar" sa k nim pridal.
Jarko, Zuzka, Magduska boli ste skveli:)

jede, jede masinka...

samozrejme nechybala ani narodeninova torta.
Obsahovala presne vsetko , co ma oslavenec rad
a co je pre neho nevyhnutne:)

ako sa vytesuje z osvetielkovanej torticky

autorka torticky - neter Vikinka
drahy, ide ti to skvele:)

Okrem narodeninovej torty boli na oslave  samozrejme aj zakusky. Mali sme domace, vdaka mojim sestrickam a neterkam a este som mala aj objednane v cukrarni . Domace som nepocitala ( ved pozri foto) , ale kupenych bolo 290 kusov. Ked pani prevadzkarka v hoteli, kde sme mali oslavu zbadala kolko tych zakuskov je, tak sa ma pytala, ci idem svadbu robit.Na oslave nas bolo 30 ludi. No mozem ja zato, ze sme taka zakuskova familia?  Toto su zakusky od mojich sestriciek a neteriek. Dakujem vam a dakujem aj mojmu zlatemu svagrikovi Romankovi, ktory este aj po dvoch dnoch zoskraboval cukor z dlazky v kuchyni:).

vlavo: jamajka rezy,
vpravo: ovocne so zelatinou

laskonky, specialne pre Nikusku

linecke s roznymi plnkami, rozne zdobene

opat linecke

papucky, uzasne Luckine pralinky

papucky po druhe:), vpravo: snehove spice

ruzove muffiny- jahodove

mini samrole, rafaelo gulky

"smecove" gulky

 K tymto vsetkym si este domyslite z cukrarne ( zial, uz som nestihala odfotit): tri bit, zebra rezy, puncove rezy, venceky, trencianky, cokoladove plnene kosicky, zamatova rolada. Staci to? Myslim, ze hej:).

 No a na druhy den sme pokracovali v oslave dalej. Dozvuky boli boli perfektne. Nalada bola uzasna. Jednoducho radi sa bavime:).




Tak a mame cely candrbal uspesne za sebou. Bolo to fajn. Bolo fajn  byt so vsetkymi tymi ludmi. Bolo fajn byt opat trochu doma. Zabava skoncila a teraz : Do roboty!!! :)

6 komentárov:

  1. Ej veru, vychodnare sa vieme bavit, vsak? Krasna oslava to bola ako vidim ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ako rada by som si to všetko zopakovala, aj keď som padala od únavy, bolo to všetko super, a tých domácich bolo 499 kúskov:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Adi super, gratulujem k dcérkiným promociám, manželovej okrúhlej udalosti.... ako vidím zábava gradovala a asi najúžasnejšie boli dozvuky :-))... príjemné letné dni, Kami.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Adusha: dakujem za tvoj komentarik. Ano, my to mame velmi radi. Ruka hore a ides:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ale draha, 499? A ten jeden bol kde? Urcite si ho ty zjedla:). No tesim sa, ze sa oslava pacila. Aj ja by som si rada zopakovala, ale iba tu zabavu. Vsetko okolo toho by mohol zariadit niekto iny:) A dakujem!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Kami dakujem za blahozelanie. Tak, tak, bolo super. Aj ja prajem pekny zbytok leta. Tesim sa na tvoje nove prispevky. Papa Ada

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)