nedeľa 7. augusta 2011

Oreo balls, Oreo gulky



 Velmi jednoduche gulky vznikli spojenim  Oreo keksov a Philadelphie . Neviem, ci je na Slovensku dostat Oreo kekse. Su to velmi silne kakaove keksiky plnene bielou kremovou plnkou. Takze, ked sa ma jedneho dna opytala kolegynka, ci poznam tieto gulky, samozrejme moja zvedavost mi nedala pokoja a na nete som nasla spustu receptov na tuto mini "lakocinku":).  Nic extra, ale jednoduchost pripravy a nenarocnost surovin potrebnych na ich pripravu mi neda, nepodelit sa s touto drobnou sladkostou. Z celej davky mi vyslo 36 guliek a keby som bola znizila kostovku, resp, uplne ju zrusila, tak urcite by ich bolo viac:)

Ingrediencie:


450 g Oreo keksov
250 g Philadelphie
cca 100 g cokolady na polevu - horkej
cca 100 g cokolady na polevu - bielej ( mozeno pouzit len jeden druh cokolady)

Postup:


Kekse pomelieme na mixeri, prip. postruhame na struhadle, prip. v mikro sacku valcekom podrvime. Krem neodstranujeme, mixujeme aj s kremom.  Pridame Philadelphiu. Vsetko dobre spolu premiesame. Masu odlozime do chladnicky minimalne na 1 hod. , aby masa trochu zatvrdla.


Potom z masy tvarujeme gulky vo velkosti vlasskeho orecha. Gulky ukladame na tacku vylozenu papierom na pecenie. Opat dame stuhnut do chladnicky. Medzitym si rozpustime nad parou cokoladu . Stuhnute gulky dame na vidlicku a lyzicou polejem gulku cokoladou. Odkvapkame cokoladu. Odlozime na mriezku stuhnut. Po stuhnuti mozeme ozdobit opacnou farbou cokolad alebo zdobit podla lubovole. Po uplnom stuhnuti  ulozime do papierovych kosickov.Drzime v uzatvorenej doze v chladnicke. Velmi skoro maknu.




Dobru chut!

4 komentáre:

  1. paaaaaaaaaaanecku, Adrika, oreo keksy ja zboznujem tak v spojení s philadelphiou musia byt bajecne!!Urcite vyskúsam!!Mnaaaaam

    OdpovedaťOdstrániť
  2. co je philadelhia prosím??

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Philadelphia je kremovy syr...u nas som videla v Bile....mozno by sa dalo nahradit pomazankovym maslom, ale nemam to odskusane

      Odstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)