utorok 16. júla 2013

Kuracie kocky so sezamom




Sladkokyselkava omacka a orestovane na kocky pokrajane  kuracie prsia. Pridala som aj stipku cerstvej chilli papriky, ktora svojou jemnou pikantnostou dotvorila chut tohoto velmi jednoducheho, ale chutneho jedla . Na zaver pridane sezamove semiacka nielenze ozivili celkovy vyzor masa, ale pri jedeni zrniecka prijemne chrumkali pod zubami. Moja mladsia dcera reklamovala, ze pridavam iba same "kolace". Uz by som mohla pridat aj nejake "normalne" jedlo. Tak som si vyhliadla tento recept u Sary a Mikiho. Oslovil ma a po jeho vyskusani a chutovom testovani  velmi rada sa podelim s nim  aj s vami. Nic jednoduchsieho a rychlejsieho sa hadam uz ani neda pripravit. Nech sa paci, pozrite sa ako nato....

Ingrediencie:
500 g kuracich  prs
1 vacsia cibula
1 PL medu
300-500 ml kuracieho vyvaru
2-3PL paradajkoveho pretlaku ( prip. kecupu)
1-1,5 PL worcestrovej omacky
sol, biele mlete korenie , prip. stipku cerstvej chilli papriky
sezamove semiacka na posyp
3PL oleja
1 PL solamylu ( u mna cornflour), cca 50 ml vody

Postup:
Na oleji orestujeme na drobne kocky pokrajanu cibulu. Pridame med a na stredne velke kocky pokrajane kuriacie prsia. Orestujeme ich z kazdej strany. Ked je maso orestovane ( zatiahnute) osolime, okorenime a podlejeme vyvarom. Pridame worcestrovu omacku, chilli a paradajkovy pretlak ( kecup) . Prikryte podusime. Ked je maso makke odkryjeme a nechame zredukovat stavu na pozadovane mnozstvo. Zahustime solamylom rozrobenym v malom mnozstve vody. Nechame prevriet a odstavime zo sporaka. Pred podavanim posypeme sezamovymi semiackami. Podavame s ryzou.




6 komentárov:

  1. Aďka, tak-tak, dcéry treba počúvať :), "normálne" jedlo vyzerá "nenormálne" dobre, hneď by som si dala!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ivanka ono to aj je normalne ze dobre :)...taka jednoucha, chutna rychlovecka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Čo sa stalo tým guličkám na headeri, sú nejaké spľasnuté?(? :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Adrianko, máš krásně naservírovanou mňamku.:-)) Se sezamovými semínky to vypadá krásně a určitě je to i výborné.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To musí byť dobrota. Hlavne sa mi páči tá omáčka. S ryžou, to bude mňam. Recept si uložím a zajtra ho vyskúšam, tak som zvedavá, ako to bude chutiť :-) . V mrazničke mám ešte vlastné kuracie mäso, takže o to to bude lepšie :-) . Vykrmujeme si vlastnéákurčatá, pretože jedine tak môžeme mať istotu že vieme, čo jeme :-) .

    OdpovedaťOdstrániť

Dakujem za kazdy komentar, aj negativny:)